fredag 19 november 2010

Svårt val..

Att välja tapeter är inte lätt. Var helt säker på vilken jag skulle ha. Men nu kanske jag har ångrat mig.
Får ta helgen till att bestämma mig. Kan inte hålla på och vela hur länge som helst.
Besluts ångest..

I Kväll blir de lite fredagsmys innan Walle drar till jobbet. Jag och Hannes kryper nog upp i fotöljen och tittar på Cars ikväll. Favoritfilmen just nu.! Tycker själv att den är himla mysig. Så jag tittar mer än gärna på den med honom. Nu även om det kanske är 20:e gången jag ser den denna hösten.
I morgon är de tjejhäng inplanerat och vi ska vara hos oss. De blir spelkväll och massa "tjöt"

Nu skall jag i väg och handla något gott till ikväll..

1 kommentar:

  1. Nej du, det är verkligen inte lätt att välja tapeter, jag blir galen här snart! Har sådan beslutsångest med rummet på övervåningen så jag får spader snart! =)
    Båda dom tapeterna är jättefina som du lagt ut här.. "groove garden" har jag nästan oxå haft lite funderingar på nu...men jag måste sluta vela nu! hehe
    Ha en mysig fredag och hoppas att ni får en trevlig kväll imorgon...
    krams kram

    SvaraRadera