torsdag 14 juli 2011

Det luktar rent






Jag tog mig i kragen och nu skiner hemmet. Gud så skönt att det är gjort. Hannes har varit en väldigt duktig och redig hjälpreda.
Känns underbart när det doftar såpa i hela huset och golvet är rent utan varken sandhögar eller mjökspill. Nya blombuketter är plockade och placerade i hela huset och doftar ljuvligt. Tycker det är lyxigt att kunna plocka in sin egna blommor ifrån trädgården precis när man vill och färska blommor gör verkligen den sista touchen.

Detta njuter jag av ikväll. Imorgon eftermiddag kommer de se helt ogjort ut. Men det struntar jag i nu.

Ska krypa upp i soffan nu och läsa nya Lantliv.

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! Det är ju sååå skönt när man får sina städryck, mycket roligare att komma hem när huset skiner. Tror att jag ska ta tag i det idag! =) Hoppas att ni har en bra helg! Kram

    SvaraRadera