fredag 11 oktober 2013

You are awesome


 Lite nytt har hittat upp på väggen i hallen. Jag tycker det är svårt detta med tavlor.
Det finns så mycket fint att välja emellan. Det slutar oftast med att jag får beslutsångest och går tomhänt därifrån. Alternativt med famnen full och ingen vägg som passar.

Dessa har jag i allafall fastnat för.
Lekfullt och kul från Mini Empire och Sandra Dieckmann. 
Mini Empire finns lite överallt på nätet och jag köpte en av dem på Piece of Ease. En supermysig liten inredningsbutik här på landet och som också har webbshop.
Sandra Dieckmann finner du på Etsy. Där finns mängder av finheter att försvinna i.


Som sista touch slingrade jag i ihop "you are awesome" i en slatt koppartråd. 
Hannes hjälpte till och vad gör det att det försvann ett e i bara farten.

Nöjda blev vi i allafall. 

Härlig fredag på Er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar