fredag 2 juli 2010

Fuck Telia..

Fick en faktura härom dagen på en månadsavgift på hemtelefonen. Vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag valt ett avtal där de ska var gratis.
Jag ringde till supporten och frågade vänligt men bestämt vad de hela handlade om och den lätt överdrivna och arroganta tjejen svarade då att man alltid betalar en fast månadsavgift på hemtelefon utöver vilket avtal man än väljer.
Och att man förövrigt bundit upp sig i 12 mån.

Detta var inget försäljaren informerade om och ångerrätten har gått ut.

Jag är lurad och detta gör mej otrolig förbannad.

Ett mail är skickat där jag sagt upp hela skiten. Vilket typ blir runt 2011 eller nått.
Absolut inte bitter...



Update: Plus att dom inte levererar den hastigheten dom lovar på bredbadet!
ORKA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar