onsdag 20 oktober 2010

Lilltoan..

Nu har vi velat fram och tillbaka om vad vi skall göra av vår lilltoa. Först var vi inne på att vi inte behövde en gästtoalett utan utrymmet var mer användbart till garderob.
Men jag kan verkligen inte släppa toan. Tror jag skulle ångra mig om vi tog bort den. Sedan att jag har ett par underbara idéer på hur jag skulle kunna göra den helt fantastisk gör ju inte saken lättare.
Sambon tycker väl att lite mer förvaring skulle vara fint. Men helt omöjlig verkar han inte vara.

Så kanske får jag en toa som ser ut lite så här..


Vill nog ha bröstpanel med någon härlig tapet med mycket färg. Så man kan matcha med färgglada krokar och handdukar. Funderar på om man skulle kunna göra handfatet själv. Då helst med ett gammalt kopparfat och en kristallkrona i mässing hängande i taket

Intrades kollektion Pip tycker jag är helt underbar. Precis sådär färgglad som jag vill ha. Kanske blir de en sån..
Tål att tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar