fredag 25 februari 2011

It´s out


Jag vill berätta en sak. Vi ska ha en bebis till. Hannes skall få ett syskon. Det lilla underverket förväntas komma i början på september.

Mådde väl sådär i början när jag väntade Hannes. Men de här har varit något i hästväg. Kan väl säga att jag befunnit mig lite under ytan.
Kunde i början inte behålla någonting utan spydde dag som natt. Barnmorskan ville nog egentligen lägga in mig med dropp nån vecka där. Men jag lovade att dricka vätskesättning och försöka få i mig lite emellan varven. Så jag slapp.
Nu har de blivit något bättre. Jag spyr inte alla dagar. Illamåendet verkar också de avta. Vilket känns helt underbart. Så nu finns de dagar som är riktigt bra. Äntligen!

Lyckan är total och vi väntar med spänning på vad de är för någon filur som gömmer sig där inne.

Vi tre blir fyra.. äntligen!

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt!!! Christian berättade... GRATTIS, så glad för er!! vad mysigt med en bebis igen.. och tänk vilken stolt storebror Hannes kommer att vara. =)
    Fy vad jobbigt att må illa så mycket bara.. Vad skönt att det verkar blivit lite bättre nu i alla fall.
    Hoppas att ni har en skön lördagkväll. Här är det pizza och melodifestivalen som gäller.
    stor kram
    /Jessica

    SvaraRadera