söndag 16 oktober 2011

Jävlar vad jag är effektiv


Under lördagen hade jag tänkt att jag skulle försöka hinna plocka fram alla vinterkläder och hänga undan alla sommarplagg. Beroende på vilket humör Lily tänkt ha.
Men serru jag hann så mycket mer.
Alla vinterkläder är nu inplockade och vädrade och sommarkläderna är tvättade och undanlagda. Föråddet är städat så som garaget, garagevinden och gamla tvättstugan. Satte även en surdeg och kokade även lite lingon och jordgubbssylt. Vinterröjde även lite i landet så jag kunde plantera lite vitlök.
Och allt detta mellan en amning.
Det måste väl även tilläggas att jag inte hade hunnit riktigt lika mycket om inte Walle tagit med Lily på en tur på gräsklipparen. Så nu är sambon nöjd han med, nu när gräsmattan även blev klippt för sista gången innan vintern.

Är sjukt nöjd över mig/oss måste jag säga. Nu blir det lungt i veckan, eller ja växthuset behöver städas också. Men annars är vi klara för vintern.

Yey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar