fredag 13 april 2012

Game on

Första springrundan avklarad och träningen till tjejmilen 1 september påbörjad. Ribban ligger på under timmen.
Var väl inte det roligaste jag gjort. Men jag tog mig runt mina 3 km och det är ju alltid en början.

Jag är egentligen inte den som springer utan träningspass/ dans är min grej. Men nu är det ju faktiskt så att springning är den lättaste formen av träning för min del just nu. Det är bara på med skorna och ut genom dörren.
Ska jag iväg på pass så är det in till stan som gäller och det tar minst dubbelt så lång tid. Det blir heller aldrig så att jag kan gå varje vecka då Walle jobbar skift.

Nu är det bara att ge det en chans och träning. Milen ska jag bara runt.

3 kommentarer:

  1. Är jag för gammal tro. Peruk o kjol med håriga ben vore väl något att bli passerad av:)

    SvaraRadera
  2. Haha, kör på det du Hasse! Och Sara, du ser till att ta kort när han kommer springande:)

    SvaraRadera