torsdag 7 november 2013

Förkylning ge dig din väg

Denna förkylningen hänger som en blöt dunjacka över mig.

Inte blir jag friskare eller sjukare. Den kan väl bara ta och bestämma sig, så jag kan få det hela överstökat... NU!!

Detta mellanläget gör mig disträ.

I allafall har jag kommit underfund med att det nog inte är jute det heter. Mattan jag söker till trappan alltså.
Jag får helt enkelt ta och kolla in utbudet här i stan och se om det finns något liknade.

Ni har väl sett att Granit äntligen skaffat sig webshop. Jag gillar dom skarpt och har redan klickat hem en vända.

Ikväll har dom kundkväll och för oss som inte har möjlighet att besöka deras butiker. Har dom 30% på allt i deras webshop mellan 19-21. Snällt eller hur?

Använd bara rabattkoden "kompis"


Nu soffan och ett försök till att vara tyst. Mitt pip till röst är oigenkännlig och halsen värker.
Jag matchar soffan med ingefärsvatten med honung och citron och några avsnitt New Girl.

2 kommentarer:

  1. Har en känsla av att det är sisal du är ute efter...
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera