måndag 20 januari 2014

Netto levererar

Efter jobb och lite mat var jag bara tvungen att få upp den fina hylla jag hittade på lunchen idag 
En till dem var. I var sitt rum, i olika färger. 
Lily fick en vit och Hannes den nedan.
I kväll var det Hannes som fick komma på plats och han har noggrant valt vad som ska stå var.
 Jag hade beställt en liknade ifrån Lerm Living men den blev restad ifrån webshopen jag beställt den ifrån.
Så snacka om glad när jag snubblade över denna på NETTO!!

Sängkläder och förvaring Lodjur HM Home Tapet Ferm Living Tavla MajaLi (majalindberg)
Matta Pappelina

Det var även lite annat smått och gott som också föll mig i smaken och fick följa med hem.
Men det får hamna på bild en annan dag.
Säger det igen. Netto en oorganiserad guldgruva.


Fina drakar ifrån Djeco blandat med mina pompoms och några ifrån härliga Miss Etoile



Muslampan kunde jag inte motstå och är ett loppisfynd.

Nä, nu blir det till att natta femåringen som ska sova med sin nya skattkista(smyckeskrin) under kudden.

Gott Natt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar