onsdag 14 maj 2014

Nytt i badrumsskåpet

Det blir allt som oftast inte som man planerat. 
I natt kräktes Lily, så det var bara att säga hej VAB.

Det var nog en lightvariant då hon inte kräkts mera idag och faktiskt både ätit fil och korv.
Så förutom att jag glömde bort att jag skulle lämna in bilen för ny framruta i morse. 
Har denna dagen varit en riktigt härlig. 

En helt oplanerad dag och vi har inte gjort ett dyft.
Det har varit ofantligt skönt och jag ska fortsätta att inte göra ett skit och slänga mig i soffan och slökolla Netflix.




Dessa ifrån BareMinerals hudvårdsserie har fått flytta in i mitt badrumskåp.

Jag har använt bareMinerals foundation i flera år och tycker dom är överlägsna.
Ingen pannkakshud, den går snabbt att applicera och är otroligt dryg.

Jag har varit sugen på att testa deras hudvårdserie ett tag och nu när mina 
var slut här hemma slog jag till.

Jag har bara använt dessa i några dagar och tycker mig se en förbättring. 
Ansiktstvätten är super och den kommer jag absolut att köpa igen.
Jag är positivt överskad och det ska bli spännande att se vad jag får för resultat på en månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar