söndag 18 maj 2014

Under ett blommande äppelträd.

Lugna söndag.

Jag har fortfarande paltkoma efter all god mat igår. Vi var bortbjudna till några av våra
 kunder via jobbet. 
En heldag fullspäckad med aktiviteter som avslutades med ribboat och femrätters.
Otroligt trevligt, välplanerat och suveränt god mat. 
Jag tänker fortfarande på fiskrätten som var fenomenalt bra. 
Minnet är ju som en guldfisk. Kommer inte ihåg vad stället hette. (Facepalm) Jag återkommer.

Här har vi idag bara hängt under äppelträdet och läst böcker och spelat memory.
Jag och Hannes passade på att slumra till i skuggan medan Lily sov middag. 
Det är svårslaget att somna till doften av äppelblom och ett dovt sorl av humlor som släcker törsten i all nektar.




2 kommentarer:

  1. Jag saknar äppleträdsblom.
    Ni ser ut att ha det himla mysigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Äppelträdsblom är något alldeles extra.

      Radera