onsdag 7 oktober 2015

Massage

Jag har idag varit och fått massage.
Det var jättelänge sedan sist (läs när Lily precis anlänt) och förra gången jag fick det var det sådär. 
Då blir det inte att man lägger någon större vikt på att lägga tid och pengar på det. Särkilt om man inte vet var man skall gå. Men så blev jag tipsad och tänkte att nu vore det allt på sin plats. 
Nacken strejkar efter sömnlösa nätter och ryggen tycker detta med kontorsjobb och höftbärande av barn är en sådär bra kombo. 

Hon var precis så bra som jag hoppats på. Så duktig.
Jag tyckte det var över alldeles för fort och jag längtar redan till om 
två veckor då jag skall dit igen.
Vill ni unna er en väldigt härlig massage och bor i Lidköping med omnejd. 
Då kan jag verkligen verkligen rekommendera Touch of Aloha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar