torsdag 11 februari 2016

Gästtoaletten är klar






 Det har gått l å n g s a m t när det gäller vår lilla gästtoalett. (katttoan)

Men nu är den äntligen färdig och redo att använda. 
Handfat, kran och toalett är nu på plats.
Det är konstigt att man kan sakna en toalett så mycket, som jag påstår att jag
aldrig använder... hmm. 

I allafall blev ju förvandlingen radikal. 
Från skrikigt 70tals orange till ljust och frächt. 
 Kommoden med marmorskivan har jag hittat på blocket. 
Skivan behövde en liten uppfrächning, så den har vi lämnat in på slipning. 
Spegeln är hittad på loppis och toapappershållaren är i från Ferm Living.

Nu är det bara det roligaste kvar. 
"piffet"
Jag hade tänkt att inhandla en ampel i mässing, sedan ska det upp lite krokar och 
handdukar i linne. En rund hylla över toaletten tror jag också skulle pass, har bara 
inte hittat någon jag tycker passar. 
Givetvis ska katterna också få nya matskålar som passar. 
Om dom nu vill flytta tillbaka vill säga. 
Nu verkar det som dom trivs bäst på värmegolvet i duschen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar