torsdag 9 juni 2016

Stunden innan


Det var superduktiga Sofie på Här i Lidköping som gjorde mig snygg i håret till min vigsel.

Vid 10 tiden var jag på plats och inte alls särskilt stressad.
Bara peppad och en aning nervös. 

Jag hade fått sminka mig ifred på morgonen och min lillebror hade hjälp 
mig med att hämta min brudbukett hos duktiga Vänerblommor.



Ompysslad med bubbel och jordgubbar. 
Håret fint upprullat.



Klart att sminket var tvunget att piffas.


 Sedan kom mina fantastiska Toastmadames
Mina Emmor.
Det skålades i bubbel och skrattades.


Frisyren började ta form och blomstersmycket kom på plats
och jag blev vigselklar.


Jag hade verkligen en underbar stund innan.
Lugnt och skönt med några av mina bästa.

Jag kände mig så vacker när jag var klar.  Jag får lite lätt gåshud nu när jag tänker på det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar