onsdag 2 november 2016

Hannes fyller 8

Idag är det ingen vanlig dag. Utan idag är det Hannes födelsedag.!
HURRA HURRA HURRA.

Vår stora fantastiska fantasifulla och kramgoa unge fyller åtta och jag måste nya mig i armen 
för hur fin och härlig är han inte. Vår finaste Hannes.
Jag hade lovat en storslagen present om han lovade att lägga lite extra energi på läsningen och skrivningen i skolan, nu under höstterminen och det har han verkligen gjort. Vi har tragglat tillsammans och han har verkligen gått in för att nå våra mål.
Så i ett inte så stort paket låg den efterlängtade egna telefonen. En mycket lycklig nybliven åttaåring har vi haft här kan jag lova. Tvillrig över sin fina present.

Vi är uppe i Östersund hos min mormor och morfar och idag har vi firat stort med skönsång 
och pumpatårta. 
Det har varit härligt att fått fira vår stora unge med Momme och 
Moster och härliga Moa.

En mycket lyckad födelsedag avslutades på leklandet och med tacos till kvällsmat.
En tiopoängsdag helt klart, enligt Hannes.



En mycket lycklig Hannes med sin telefon som han kämpat hela hösten för. Utan att riktigt veta.
Starkt kämpat min hjälte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar