onsdag 3 oktober 2012

Feberfria

Igår tog vi oss ut en sväng efter några dagar inne. Hannes och Lily fick höstblåsor i helgen och båda två fick hela munnen full och skyhög feber.
Det har blivit sådant som kunnat förtäras genom sugrör och till och med glass ratades. Vi har plöjt igenom hela filmregistret i datorn och ny favorit för tillfället är Kung Fu Panda. Efterlängtat då både Draktränaren och ToyStory börjat bli en aning tröttsamma efter sisådär sjuttioelva gånger.
Så fastän att vädret inte var någon höjdare var det riktigt skönt att komma ut. Jag påtade i rabatterna och Hannes fick jag dra in när det var dags för mat.


Idag äter vi pannkaka och är feberfria.
Yey, på den!

Ps. Alltså detta med höstblåsor? Vad är det för påfund. Kan inte minnas att jag hade det som liten eller någon av mina syskon. Är det 2000 talets nya trendvirus?.
Dislike. Säger jag bara. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar