måndag 8 oktober 2012

Please Help

Jag har värsta beslutsångesten över tapeterna i barnens nya rum. 
Jag brukar inte vela och ha mig, utan brukar vara rätt klar över vad jag vill ha. 
Men nu håller jag på att bli galen, det finns ju alldeles för många ljuvliga, vackra och helt underbara barntapeter att välja mellan.
Jag har nu lyckats sålla lite och har nu dom tre översta som toppkandidater till Hannes rum och dom andra två till Lilys.
 Så bloggen, vad tycker ni?


Lite hjälp, Please! Innan jag sliter mitt hår. 


 Till Lilys rum.




Alla barntapeter ifrån Ferm Living väcker ett starkt habegär.

4 kommentarer:

  1. Världskartan till Hannes och träden eller den rutiga till Lily. Jag tror att ni kan tröttna snabbare på de andra eftersom de är skarpare i sina mönster.

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Lena berättade att du hade en blogg, va roligt tänkte jag o kikade in! Jättemysig o läsa. Har oxå funderat på o ha en... men nu till ditt huvudbry; jag hade valt världskartan och fjärilarna. Tyckte de va de va finast. Kram Anna. PS. Sigge hälsar

    SvaraRadera
  3. Hej Sara! Lena berättade att du hade en blogg, va roligt tänkte jag o kikade in! Jättemysig o läsa. Har oxå funderat på o ha en... men nu till ditt huvudbry; jag hade valt världskartan och fjärilarna. Tyckte de va de va finast. Kram Anna. PS. Sigge hälsar

    SvaraRadera