måndag 3 februari 2014

Nytt i vardagsrummet

Jag har D.I.Y projekt som står gömda
 i garaget eller är bortplockade i något skåp. Egentligen är jag rätt sugen på att påbörja något av dem. Men just nu blir det inte mer än just en tanke.
Jag vill få tillbaka mitt driv.

Varför har dygnet så få timmar?

Vi har har i allafall gjort lite förändring i helgen. 
Vi har flyttat ut vitrinskåpet in till köket och fått ditt ett sideboard istället.
Det blev som jag hoppats.

Nu känns det större och luftigare. 


Här kan man se ett av många fina print av Camilla Edfors som nu äntligen kommit i ram. 
Kan man annat än älska en elefant som blåser bubblor?


Ni kanske har märkt att jag snöat in på hus? I alla dess former. 
Nya är en fin box ifrån Lagerhouse och även en favoritkopia ifrån Netto kan man hinta här till vänster.

Men nu är det stop, totalt köpstop när det gäller hus. 

4 kommentarer:

  1. Fint! Har köpt jag också. Smalare och med ljust turkosa luckor. Beställning av marmorskiva är på gång. Älska att boa alltså. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var där skivan skulle vara alltså =). Ljust turkos låter fint, den måsta jag få se. Boa är det bästa!!

      Radera