lördag 21 februari 2015

Pimpad byrå


Efter inspiration ifrån flera fina bilder på Instagram. (Vilken inspirationskälla insta är, finns så mycket fint att vila ögonen på.) har jag pysslat lite.

Jag har pimpat Hannes byrå ifrån Jysk med flera olika knoppar ala Muutostyle.
Jag har använt mig av knopparna Losjön ifrån Ikea som jag sedan sprayat med färger ifrån montana.

Jag blev supernöjd med resultatet och det gick även hem hos den 
smått skeptiska superhjälten här hemma. 
 Man kan även gömma små hemliga meddelanden/saker inuti kopparna. 
Mellan knopp och fäste liksom.
(Det var Hannes som kom på idén)
Ett måste om man försöker rädda världen ifrån ondskans alla skurkar.  



Ett mycket skoj d.i.y projekt som inte tog många minuter och väldans 
fint blev resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar