torsdag 9 april 2015

Om femton år kommer jag sakna detta... eller inte.

Himmel vad skönt att det är fredag och att jag faktiskt ser ett slut på denna vecka.

Harry har varit sjuk och tät i andningen. Plus att vi nu också vet vad pigluxation är.(armbågsben som halkat ur led, hade aldrig hört talas om innan.)
Harry har alltså inte alls varit särskilt glad utan det är först idag vi börjar känna igen honom.
Nu när han piggnat på sig och armbågsbenet hamnat rätt.
Lily har också varit hängig och haft jätte besvärligt med sin astma. Det blev ett besök på akuten med henne också.
Det känns som jag har haft klippkort där under denna vintern.

I allafall blev resultatet nya mediciner och jag håller tummarna för att den vänder detta.
Det skulle kännas jätteskönt med lite sömn och mindre oro. 
 Givetvis tappade jag även stegen på min fot när jag skulle plocka fram den till sotaren.
Så nu är jag halt också, det går bra för mitt lag?!


Det är tur att vårsolen tittat fram i sjukdomsintervallet och att 
vi faktiskt hunnit njuta lite. Mycket lite, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar