tisdag 3 maj 2016

Kollar inspiration på frisyrer


Jag spånar på hur jag vill ha håret på bröllopet.

Jag är klar med att jag vill ha en låg uppsättning som är lite slarvig. Nu står jag och bara och velar mellan om jag skall ha smycke eller riktiga blommor.

Det lutar nog åt blommor. För blommor är vackert.

Det är i veckan en månad kvar och ibland känner vi att vi har full kontroll på läget. 
Men sedan har vi dagar som idag, då jag känner att gud vad mycket det är att fixa. 
Men det är roligt också, det är skoj att få planera något tillsammans som inte har 
med barnen att göra. Utan detta är bara vi och det är fint.

I veckan är det även sisa o.s.a och vi ser ut att bli ett härligt stort gäng.
Detta ska bli så roligt och jag längtar. Samtidigt vill jag att sista månaden inte 
sticker iväg alltför fort utan att vi hinner njuta av hela spänningen också.






 Bilder lånade ifrån Pinterest.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar