söndag 17 mars 2013

Gästrummet








































Jag hittade denna fina lampa i mässing på fyndet i veckan.  Den blev jättebra i gästrummet och passar fint till tapeten.
Tapeten är ifrån Boråstapeter kollektionen Linné. Den enda tapeten i huset som Walle faktiskt har valt. 
Walles val hade nog med det man kan urskilja i bakgrunden på bild 3. Min renfäll som jag fick i julklapp får pryda sängen och min Avokadoplanta suktar efter plusgrader och sol. 
Gästrummet ska så småningom få sig ett skrivbord och mer förvaring. Jag tänker mig ett högt gammalt skåp där hade jag tänkt stuva in tyger papper och annat pyssel som man vill ha nära till hands.










































Nu blir det frukost i soffan med pyjamas och trulsigt hår. En perfekt start på en Söndag.


3 kommentarer:

  1. Som hämtat ur en inredningstidning, supersnyggt! Och vilket kap med lampan! =)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt! Vart är det lilla bordet ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bordet har jag faktiskt hittat på Åhlens.

      Radera