tisdag 5 mars 2013

Hannes rum No.2

Idag blev till att testa mitt nya objektiv jag fick i födelsedagspresent. Jag tycker det är väldigt spännande och roligt med foto. Jag är en stor amatör och hoppas på att bli bättre med tiden och när jag känner att jag har tid ska jag anmäla mig till en fotokurs.
Iallafall fick Hannes rum stå som modell idag. Kanske inte det bästa ljuset men skojigt och klurigt.

Rummet börjar nu likna nått. Vi har rensat slängt och plockat undan sådant som inte används. Det saknas fortfarande lite förvaringsmöbler och lite små fix så som tavlor krokar och lite hyllor.
Hannes tycker hans rum är toppen och vi är mer än nöjda med slutresultatet. Det blev verkligen super och jag älskar tapeten.

4 kommentarer:

  1. Förstår att Hannes tycker om sitt nya rum, verkligen superfint!! =)
    Hoppas att du hade en bra 30-årsdag igår.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Födelsedagen var toppen. Det är inte alls dumt här över 30 sträcket, eller vad säger du? =)

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt rum Sara, du har verkligen fingertoppskänsla för det där. Kram

    SvaraRadera