måndag 11 juli 2016

Just slide


En söndag helt i min smak.

Vi behövde komma ikapp med lite tvätt och vädret visade sig ostadigt. 
Jag och barnen tyckte att en dag hemma kunde vara skönt. Så vi bestämde att vi bara 
skulle vara hemma och skrota.

Vi montarede Harrys nya slide och där skrattades och plaskades det 
hela förmiddagen. Det är så härligt att få sitta och titta på dem när dom leker.
Ingen retandes eller tjuvandes utan det var bara fnitter och skratt.
En mycket härlig stund och väldans skönt för mina öron om inte annat.

Efter vattenlek måste man fylla på med energi.
Vi mumsade vattenmelon och lät det rinna längs med hakan och gav sedan skalet till 
vår lilla igelkott. 

Jag hade precis hängt ut tvätt och vattnat blommor/växthus när det började regna.
Då gick vi in och kollade på ToyStory.




Min ungar fullkomligt älskar vattenmelon. Världens bästa snack.


ReaTips!

Supertuffa Popupshop kör 60% på allt.
Helt ekologiska barnkläder med härliga djurprint som passar både kille och tjej.
Hur fina är inte deras UV-kläder? (
(Om jag inte redan hade köpt till Harry hade jag klippt delfinsetet direkt)

Du hittar även barnens fina handdukar på rean. Stora goa badlakan med tigertryck.
Även de helt i ekologisk bomull. 

Skynda fynda!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar