måndag 28 september 2015

Det trallar ifrån övervåningen

Jag tycker alla dagar har för få timmar. 
Jag vill så mycket men dagarna bara rinner mig ur händerna. Det blir så påtagligt nu när det börjar bli mörkt ute. Det tar sin lilla tid att ratta runt tre ungar och lite fix och trix runt om kring.

Man får lägga focus på det man faktiskt hinner och inte det man borde ha gjort. 
Så full focus på detta fina loppisfyndet Lily och mamman hittade. Ett litet nätt sminkbord.
 Det passade perfekt i Lilys rum. 
Vi hittade även en spännande låda på vinden. Full med "cracy" kläder jag sparat sedan jag varit i farten. En skatt för en fyraårig med oändlig fantasi. Det var mycket roligare att fixa i Lilys rum än att röja i grönsakslandet. Jag får hoppas att snön kommer tidigt. Då syns det inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar