onsdag 23 september 2015

Höströj

Jag känner alltid en viss känsla av befrielse när jag rensat och gjort mig av 
med sådant som inte använts.
Särkilt när det gäller barnens garderober. Jag sparar på lite som jag vill ha kvar. Givetvis blir sådant som de mindre kan växa i också sparat och undanlagt så länge.
Men resten det säljs eller ges bort. Det är så lätt att det ligger och bara glöms bort och när det väl ska hittas, finner man det inte. Lika bra att sälja/ge bort det till där det behövs.

Nu har jag bra koll på vad barnen behöver i höst/vinter och kaoset som mötte mig i garderoben är borta. Nu finns det gott omplats för nytt och höstens loppis fynd.
För det är klart att man också köper när man håller på och säljer.

Bästa fyndet för stunden. 
En spillrans ny overall till Hannes ifrån Mini Rodini. I löv Tradera.


Detta med höst och att det inte är "baraben" väder.
Det struntar mina ungar i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar